سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
خانه | مدیریت | ایمیل من | شناسنامه| پارسی یار
دنیز DENIZ
  • کل بازدیدها: 91856 بازدید

  • بازدید امروز: 5 بازدید

  • بازدید دیروز: 2 بازدید
  • عشق
    رضا حسین زاده ( 85/3/28 ساعت 1:22 ع )

     جسم میمیرد ولی روح جاودانه است کسی نمی تواند عشق را کنترل کند چرا که در عشق عقلی نیست عشق را معنی کردن گناه است چرا که در لغات ناچیز زبان نمی گنجد معنی کردن آن برابر با محدود کردن آن است ولی دوست داشتن محتاج معنی کردن آن است دوست داشتن با دل انسان است ولی عشق با جان.... عشق غرور را از انسان می زداید ولی دوست داشتن با غرور رشد میکند عشق از نظر خدا پاک است و دوست داشتن از نظر انسان... خدا عشق است و انسان دوست داشتن... بدرستی که خدا برتر از انسان است....

     



  • نظرات دیگران ( )

    =============================================================
  • توهین روزنامه ایران
    رضا حسین زاده ( 85/3/2 ساعت 9:4 ع )

    به دنبال توهین روزنامه ی ایران به هموطنان آذری زبان و در ادامه ی اعتراضات علیه این توهین، فروش این روزنامه از روز چهارشنبه از سوی فروشندگان روزنامه در ارومیه تحریم شده و قرار است تجمعات بیشتری در این شهر برگزار شود. در دانشگاه آزاد تبریز اجتماع اعتراضی بزرگی تشکیل شد و در دانشگاه تهران نیز گروهی از دانشجویان دست به اعتراض زدند ...

    ا یک روز پس از برگزاری تحصن گسترده دانشجویان دانشگاه اورمیه در اعتراض به اقدام روزنامه "ایران"، خبرهای رسیده حاکی از تشدید این اعتراض ها و کشیده شدن آن به فضای شهر است .
     پنجشنبه ۲٨ اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اورمیه نیز از ساعت ۱۱ صبح در مجتمع سما واقع در شهرک بهداری اقدام به برگزاری تحص ننمودن. این تحصن با مجوز مسئولین دانشگاه برگزار  گردید. در عین حال امروز و در حرکتی هماهنگ کلیه فروشندگان روزنامه در اورمیه از فروش روزنامه "ایران" خودداری کردند. در اکثر مکانهای فروش روزنامه در اورمیه اطلاعیه ای با این مضمون به چشم می خورد: "به علت   توهین روزنامه ایران به آذری زبانهاا، این روزنامه تا اطلاع ثانوی به فروش نخواهد رسید ."
    این اعتراضات در واکنش به چاپ مطلبی در روزنامه ایران مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه   انجام می گیرد که در آن اذر زبانها به شدت مورد اهانت قرار گرفته اند .
    گفتنی است روزنامه ایران به طور همزمان در تهران و تبریز چاپ می شود و از چند روز پیش روزنامه های چاپ تبریز در اکثر شهرهای آذربایجان توزیع نشده است .
    در عین حال دامنه اعتراض ها در شهر اورمیه از محیط دانشگاه به سطح شهر نیز کشیده شده است.  در ادامه اعتراض مردم شهرهای اورمیه، خوی و نقده به این اقدام روزنامه ایران، مردم اورمیه روز سه شنبه دوم خرداد ماه از ساعت ۱۷:٣۰ الی ۱٨:٣۰ (۵:٣۰ تا ۶:٣۰ بعد از ظهر) در مقابل دفتر سرپرستی این روزنامه واقع در خیابان عطایی کوی صحیه تجمع خواهند کرد و بدین طریق صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین این روزنامه دولتی  رسانند. اخباری مبنی بر   تجمعات مردمی از شهرهای دیگر آذربایجان نیز به گوش می رسد. در عین حال شهرهای مختلف آذربایجان و دانشگاه های سایر شهرهای کشور طی چند روز اخیر شاهد اعتراضات گسترده دانشجویی بوده است. روز چهارشنبه نیز در دانشگاه تهران و در حین برگزاری تجمع اعتراض آمیز دانشجویان آذربایجانی "علیرضا صادقیان" دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی در مقابل درب دانشگاه تهران از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد .
    هم چنین درتحولی دیگر سفر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری به استان آذربایجان غربی فعلا و به دلایل نامعلومی به تاخیر افتاده است. پیش از این قرار بود سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی در اواخر اردیبهشت ماه انجام گیرد. در همین زمینه رییس شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی چندی پیش اعلام کرده بود که روز ۲۷ اردیبهشت ماه و همزمان با سفر رییس جمهور به استان پروژه های این شرکت در حضور رییس جمهور افتتاح خواهند شد. شنیده شده است که سایر ادارات نیز چنین برنامه ریزی هایی داشته اند که گویا برنامه های آنان نیز با تاخیر مواجه خواهد شد .
    این در حالیست که روزنامه مذکور امروز و در صفحه آخر خود طی مقاله ای با عنوان "حرمت ایرانی" ضمن استفاده از لفظ آذری در توصیف ملت آذربایجان که خود اقدام ناشایست دیگری می باشد، اعلام نموده است: "روزنامه "ایران" ضمن توبیخ شدید طراح تصویر، باز هم از هموطنان غیور آذری زبان، پوزش می خواهد و اطمینان خواهد داد که با تمام حسن نیت و توانایی نیروهای حرفه ای خویش از بروز چنین قصور سوء تفاهم برانگیزی جلوگیریخواهد کرد ."



    تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز
    در دانشگاه آزاد تبریز نیز تجمع بزرگی علیه اقدام روزنامه ی ایران برپا شد.
    در این تجمع اعتراضی که از ساعت ۱۲:٣۰ در محوطه مجتمع دانشگاه آزاد برگزار گردید ، پس از قرائت بیانیه توسط مجری برنامه و قرائت چندین شعر توسط دانشجویان چند تن از دانشجویان سخنرانی کردند. دبیر سیاسی تشکل آرمان، نوید محمدی ضمن اشاره به اینکه افکار شوونیستی در زمان رشاه به کشور وارد شده، افزود: حال ادامه دهندگان این راه اگر فرمانبرداران مستقیم انگلیس نباشند، جاهلانی هستند که خود نیز نمی‌دانند که برای چه و اهداف چه کسانی را پیش می برند. وحید شیخ بگلو عضو شورای مرکزی تشکل آرمان در سخنانش با اشاره باینکه سیاستهای شوونیستی اخیرا پررنگ تر شده گفت: چگونه است که در وقت خطر آذربایجان سر ایران است و هنگام صعود تیم ملی به جام جهانی شعار تیم می شود "ستارگان پارسی"؟ یونس زارعیون، دبیر تشکل آرمان دانشجو نیز در سخنانی ضمن محکوم نمودن کاریکاتور روزنامه ایران، آن را یک عمل کاملا فاشیستی اعلام نمود. دکتر جوانپور رئیس دانشگاه که به جمع معترضین پیوسته بود با اظهار تاسف نسبت به این عمل غیر انسانی اعلام نمود که مراتب تاسف و تاثر نسبت به این عمل زشت توسط شورای فرهنگی دانشگاه امروز صبح به صورت مکتوب به ریاست جمهوری و رهبری ارسال شده و ما امیدواریم دیگر شاهد اینچنین اعمالی نباشیم.
    صیام گنجه‌ای دبیر کانون وحدت دانشجویان با محکوم نمودن این عمل، گفت: کجایند آن مدعی‌العموم ها که با کوچکترین صدایی پیدا می‌شوند و روزنامه ها را به تعطیلی می‌کشند و حکمی جز تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی بلد نیستند؟ آیا از این هم بیشتر می توان علیه امنیت ملی اقدام نمود؟ مسعود لطیفی دبیر سیاسی انجمن اسلامی نیز با محکوم سیاستهای شوونیستی خواستار اجرای اصول ۱۵ و ۱۹ و حق تحصیل به زبان مادری شد و آرزوی برابری و برادری بدون توجه به ملیت را نمود. این مراسم بعد از قرائت شعر آند اولسون ومارش آذربایجان سن سن منیم به پایان رسید.



  • نظرات دیگران ( )

    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    هنر
    [عناوین آرشیوشده]

    =============================================================